Billingens fritidsområde

Uppe på berget Billingen
finns massor att göra.

På vintern kan du åka skidor i
längdskidspår eller i slalombacken.


På sommaren finns det upplysta motionsspår,
träningsbana och utomhusbad.


Det finns även en stor lekpark för barn.

På Billingen är det väldigt vackert året om.
Många åker upp på berget för att titta på utsikten.

 

Här nedan hittar du en länk till mer
information om berget Billingen.
Sidan är inte lättläst.

 

https://www.vastsverige.com/billingen/