Familjecentralen Symfoni

Familjecentralen Symfoni är till för familjer som
bor i Skövde och har barn från 0 till 6 år.
Det är gratis att komma till familjecentralen
och det behövs inte boka någon tid.

På familjecentralen kan familjer leka och sjunga
samt fika och prata med andra familjer.
Det finns även hälsovård för barn.

Familjecentralen Symfoni finns på
Västra Skogsrovägen 10B i Södra Ryd.


Familjecentralen är öppen varje måndag till fredag.


Öppettider

Dag Klockan För vem
 Måndagar 9.00 till12.00  Familjer med barn från 0 till 6 år gamla.
Måndagar 13.00 till 16.00 Familjer med barn från 0 till 1 år gamla.
Tisdagar 9.00 till 12.00 Familjer med barn från 0 till 6 år gamla och SFI.
Tisdagar 13.00 till 16.00 Föräldrar som är yngre än 23 år och deras barn.
Onsdagar 13.00 till 15.30  Familjer med barn från 0 till 6 år gamla.
Tosdagar 9.30 till 12.00 Familjer med barn från 0 till 1 och ett halvt år gamla
Fredagar 9.00 till 12.00 Familjer med barn från 0 till 6 år gamla.

Klicka här för att se ändrade öppettider för Familjecentralen.

På tisdagar mellan klockan 9 till 12 finns det
en SFI lärare på Familjecentralen Symfoni.
SFI står för svenska för invandrare.

Klicka här för mer information om
Familjecentralen Symfoni.
Sidan är inte på lättläst.

Du kan även se mer information på
Familjecentralens Instragram och Facebook sidor.

Klicka här för att komma till
Familjecentralens Instagram sida.
Klicka här för att komma till
Familjecentralens Facebook sida.