Familjecentralen Symfoni

En familjecentral är en mötesplats för barnfamiljer.
Hit är alla som bor i Skövde välkomna
med sina barn som är 0-6 år gamla.

På familjecentralen Symfoni sjunger vi sånger,
leker och fikar tillsammans.


Till familjecentralen kan ni komma och gå 
som ni vill under tiderna vi har öppet.


Verksamheten är gratis.

Familjecentralen är ett samarbete 
mellan kommun och landsting.


Här finns också barnhälsovård.

Besök familjecentralen Symfoni på
Timmervägen 27 i Södra Ryd.

Här nedan hittar du en länk till mer information
om familjecentralen Symfoni och våra öppettider.
Sidan är inte lättläst.

Familjecentralen Symfoni

 

Välkomna!