Vill du läsa mer om kommunens pengar?

Varje år skriver Skövde Kommun
en bok om sin budget.

Boken kallas Strategisk plan med budget.
Klicka här för att läsa boken för år 2024 till 2026.
Boken är inte på lättläst.

I slutet på varje år skriver kommunen
vad de har gjort med pengarna under året.

Det kallas årsredovisning.
Klicka här för att läsa årsredovisningen för år 2022.
Sidan är inte på lättläst.