Vill du läsa mer om kommunens pengar?

Skövde kommun gör varje år en bok om budgeten.
Boken heter Strategisk plan med budget.
Här nedan hittar du en länk till boken.
Boken är inte lättläst.

Strategisk plan med budget 2019-2021

 

När året har gått skriver kommunen
vad man gjort med pengarna.
Det kallas årsredovisning.

 

Här nedan hittar du en länk till årsredovisningen.
Sidan är inte lättläst.

Årsredovisning 2020